Jobb

Behöver ja börja med att skriva att ja vaknade före 8? :) min dagliga rutin nu förtiden..

är röd som en kräfta efter solningen igår... eller de va värre igår men fortfarande kanon röd...
ska gå ut kvart i 11 o möta johans mamma vid bilen.. ska släppa av henne för hon ska sola idag igen, fatttar inte hur hon klarar de, bränner ju sönder sig :)

Sen ska ja förbi andersberg o lämna min timrapport... 3 ynka timmar... har velat om ja ska skita i det eller inte, men ändå... jag får ju 300 spän för de... o vem fan vill jobba gratis? Hehe..

sen ska ja iväg o köpa mat åt mig o johan sen börjar ja jobba kl.13... slutar iaf 20.30 ikväll.. så fruktansvärt skönt o slippa gå till 21.45 o ge den där jävla rapporten...

Nää ska väl byta om o sen sticka iväg..

Just de.. Kitty har blivit mamma... dvs. Annas katt :) 3 små kattbäbisar... fundera på att ta med mig alva dit i helgen o hälsa på... :) Trevens trevens!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0