Lediga dagen..

Ledig idag, skönt :) Men ja har ju bara jobbat 2 dagar hehe..
Johan är hemma från jobbet idag, mådde inge bra alls :S
Så vi sitter nu framför en varsin data o nördar!!
Håkan, Johans mammas kille, kom förbi nyss o lämna mitt körkort!!! Han jobbar på posten så han tog hem det åt mig så jag slipper åka till valbo för att hämta de..
vi ska även åka till sandviken på lördag med han o kika på bil :)

Kommer ha bil från imorgon o ända till på söndag, ska till mamma o så då snor ja den för hon jobbar inget nu dom här dagarna :)

Ska snart ställa mig vid spisen.. det blir potatis korv o vita böner. super gott!!

Kommentarer
Postat av: Gonzales

Grattis till körkortet gumman :)

2010-02-03 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0