Ojj!!

Igår va de en sköön dag, va runt på en massa med tessan :)
Va på dollar o rusta i sandviken o kika.. skulle till ÖB också... haha men då körde vi lite vilse... ja har åkt dit flera gånger med johan o hans mamma förr... men ofta man lägger på minnet vilken väg man tar? haha så vi fick parkera o ringa johan, va ju inte alls långt därifrån, hade bara kört lite för kort!!

Har satt igång tvättmaskinen, är nog klar snart...
ska börja plocka undan det jag kan i vardagsrummet tänkte jaa.. dom kommer ju o rustar imorgon!! fyy... men skönt när det är klart...

Fick en chock här på morgonen... jag har ju inte mycket kontakt med min pappa.. o därför ingen kontakt med mina bröder där heller.. iaf inte dom minsta... jag har inte sett eller pratat med dom på år o dar.. har letat efter dom på facebook men inte hittat dom, men nu såå har dom fixat en facebook... hade nån visat mig bilderna på dom så hade ja aldrig kännt igen dom...
Riktigt tråkigt att inte ha någon kontakt med sin familj, men allt är inte alltid upp till mig..
Har är dom snygga grabbarna iaf!!!


Det här är Marcus. han är fan 17 år... såg han sist när han va några år under 10. ja vet det är skandal!!


Anton :) 18 år nu... har vart förlovad över 1 år... herregud!!!

Kommentarer
Postat av: Tess

du har fått en award på min blogg :)

2010-02-17 @ 16:12:44
URL: http://mariiiatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0