Fredag

Min enda lediga dag idag.. åkte in till stan med halv 9 bussen... hade körlektion så ja va så illa tvungen..
fick reda på att dom har bokat både teori och uppkörning åt mig, när det är får ni veta när jag har gjort det :)
sen va ja till jobbet en sväng o gjorde johan o lena sällskap, gick o köpte mat åt oss... va sen upp o hälsa på på avdelningen, sen kom håkan o hämta oss...

ikväll blir det bara lugnt.. ska käka lite mat snart, sen blir det lets dance..
jobbar ju både lördag o söndag.. 8-16.. inte många som kommer o vaccinerar sig nu så helgen kommer kännas som en evighet.. ska ta med teoriboken så man kan plugga lite.. så har ja ju min knep o knåp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0