Nytt år..!!

Jaa jag vet, dålig update... har haft så mycket för mig tycker ja :)
Igår jobbade både jag o johan, men vi fick sluta tidigare, vi va väl hemma strax efter 10...
blev lite mys i soffan med lite vin... sen närmare 12 blev de skumpa... OCH så förlovade vi oss :) Super fiina ringar, känns himla underbart!!

Idag börja vi jobba kl.7... tog bussen halv 6 från forsbacka.. sen när vi skulle byta buss vid köpis så hade den bussen redan åkt, och den SKA ju vänta.. så x-trafik fick betala taxi åt oss. underbart sköönt.. hade vägrat stått o väntat i 30 min på nästa buss, i snöstorm!!

Nu är vi hemma... ungarna har kommit också.. blir bara lugnt idag... ja ska upp o jobba imorgon också.. det tar emot kan jag lova!! Men men.. ledig söndag iaf..

Nää nu ska ja dona lite... skala lite potatis :)

Kommentarer
Postat av: Nettie

GRATTIS!!!

2010-01-02 @ 08:56:03
URL: http://www.nettie.me
Postat av: Frida

Åh har ni förlovat er!! Grattis!! :D



Trivs du i Forsbacka då? 30 minus låter inte såå roligt!! usch :P

2010-01-06 @ 16:00:00
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0