Söndag

Helgen börjar lida mot sitt slut, inge vidare...
igår va det full fart känns det som... åkte på den vanliga shoppingrundan med johan, hans mamma o hennes karl.. :) först va de oves... sen vart de ikea... se mot rusta o dollar i sandviken :) Träffade min farbror på dollar... inte en människa ja har träffat många gånger i mitt liv, men satan va han är lik min pappa...

Sen han vi bara landa här hemma så kom ungarna hit på lite fika... håkan o johan borra lite... fick upp mitt underbara hjärta i vardagsrummet.. o en hyllla i badrummet..  sen vid halv 5 gick ungarna hem igen o vi gjorde inte ett dugg.. låg på soffan o lata bara...

Idag ska man inte göra mycket heller... bara lata... sen väntar det jobb hela veckan eller ja är jobbar mån-tors. sen är jag ledig fredag men jobbar både lö o sön... sen har ja 3 körlektioner den här veckan också... så det blir fullt upp..

slipper laga middag idag iaf... ska hem till johans mamma vid 4 o käka... nä nu ska ja fan äta upp popcornen från igår o glo på skidskytte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0