Förkyld...

Jaa då va det förkylning på G igen, jag är inte så där jätte dålig inte, men nästäppan är är... snorar o grejjar hela tiden....
vart inte bättre av gårdagen heller tror jaa.. vi va ju på sverige-bulgarien igår, och satan i helvete va de va kallt... johan hade shorts o tshirt... ja tvinga han att ta med tröja!! Jag hade jeans, munktröja o jacka.. ändå frös jaa.. johan frös som fan han också, så han ska va glad att ja tvinga på han tröjan!!

Super fint väder... men ja törs inte sitta i solen.. köpte mig en knep o knåp idag.. så ja tror ändå att ja ska sätta mig på balkongen en liten stund iaf... ska gå o slänga sopor o köpa cola tills ikväll bara..

Ikväll ska vi äntlgien titta på skuggornas hus, så som jag har längtat!!!

Beställde även lite från ellos idag... fick 40% rabatt på det dyraste plagget.. och alla övriga plagg va det 30% på.. så ja va tvungen, vart 3 saker till mig och 2 till william :)

Nää byta om o sätta sig ute lite iaf... Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0