Ledig.

Nu har ja äntligen gjort min första vecka, va nog den jobbigaste veckan på hela mitt schema under sommarn. men har iaf gjort klart min långhelg. torsdag-söndag. inte skit kul inte..

Men nu jobbar ja bara tisdag och torsdag den här veckan... sen har ja långledighet på helgen!!

Men ja fick kliva upp iaf idag, hehe, va uppe vid 7.. duscha o grejjer.. sen väckte ja ungarna, va iväg till dagis med anton, och sen iväg med alva o william på fotbollskola... som kommer hem vid 3...

Jag ska bara ta det lugnt hela dagen, inte göra ett dugg... Mysa med lilla Elton o dona lite.. håller på o tvätta andra maskinen nu... skönt o få undan det...

tror faktiskt att ja ska ta o kolla på nåt greys anatomi avsnitt...

Blir en solning med johans mamma i eftermiddag iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0