Onsdag

Klev upp vid 7.15.. väckte ungarna o fixade frulle... skicka iväg dom till fotbollskolan.. sen gick jag och anton på en halv timmes prommis med Elton, Anton orkar inte mycket mer, men han är super duktigt som bara går o går! Hehe...

Ledig idag, jobbar imorgon 7-13.30. sen är jag ledig fredag-måndag, hur skönt är inte det då?
Bättre o va ledig så där många där i rad för är man bara ledig en dag så är det så mycket man måste hinna..

Idag tex. jag ska hoppa in o duscha nu snart... sen hänga tvätt och tvätta en till maskin. gå en runda till med vovven.. sen måste jag damsuga. blir såå fruktansvärt mycket grus av elton..
Där imellan nånstans måste jag slänga ihop lite lunch till anton...

vid 3 kommer alva o wille hem, tror faktiskt det blir ladis en sväng då.. är ju så fint väder...

Nä ska ta tag i alla saker nu Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0