Dålig update...

Fy sjutton säger ja bara.. dom senaste 24 timmarna har inte vart dom bästa..
vi gick hem till johans mamma igår eftermiddag, skulle fika o grejja lite för hon fyllde år..
Johan mådde inge bra alls, kände sig febrig o konstig.. så vi gick hem tidigt..
MAGSJUKA!!! Jaa de visade sig att de va de.. så ja låg på soffan o kolla på tv på högsta volym inatt, la mig runt 2 tiden.. vakna runt 7.. gick inte o sova mer... Ja har inte fått magsjukan än men förkyld som ett cp... :S
Snorar hostar o nyser...

Ja va iväg en sväng o hämta johans mammas kille vid valbo.. han hade åkt eckerö med jobbet.. så ja fick köra hem några stycken... Fick faktiskt en limpa cigg av honom, supersnällt!!!

Johan ligger inne i ungarnas rum o vilar... det är där han har fått hålla till hela natten och dagen.. det får han fortsätta med också... jag har tryckt i mig vitpepparkorn. hoppas hoppas ja slipper skiten..

har ingen ork o sitta här... ska lägga mig på soffan o dra filten över mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0