Hallå däär...

Blir så less på mig själv... vaknade typ 10 över 7 imorse, kunde inte somna om!! Gick bara inte..
skicka iväg ett sms till anna, hon skulle iväg o lämna båda ungarna sen bara va hemma till hon börja jobba vid 4 tiden, så då blev ju min dag given.. tog bussen hem till henne ja...

Spelade yatzy o kort, finns det nå bättre? :) Sen lagade anna go lunch, klyftpotatis och supergoda hamburgare..
åkte vid 2 tiden, johan hämta upp mig...
va hem en sväng sen hämtade vi alla ungar.... lagat middag har vi gjort.. spagetti o köttfärsås. Mumma!!!

dröjer väl inte länge förns första ungen är i säng... sen blire sängen tidigt för oss..

både jag o johan börjar kl.7 imorgon.. så det blir lite stress på morgonen men det funkar..
ska jobba på FH imorgon, skönt faktiskt!!

Men ja slutar inte för än halv 4.. hem o ta sig en dusch då.. sen ska vi hem till johans mamma o fika för hon fyller år.. sen blire nog kina mat för oss!!!

Nää ska styra upp lite här sen blire bolibompa..

Kommentarer
Postat av: Emilie, Oliver och Knyttets mamma

Aa han är ett riktigt charmtroll :D

hur är de med dig då?

2010-03-18 @ 18:28:27
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0