Söndag

Har hunnit med mycket idag..
tidigt idag åkte jag alva o johans mamma o johans mormor till köpis. vart en fin kofta till alva.. fick en fin tunika av farmor sin också.. köpte present till jonathan, en tshirt o en skjorta, han är ju klädgalen :)

Åkte hem o käka lite sen åkte ja alva anton o johan till anna.. blev massa godsaker!!

efter det åkte vi o tvätta bilen, det va på tiden!! Fyy fan va skitig den va, men nu blänker den igen :)

Sen har vi bara vart hemma o tagit det lugnt, blev tacos här.. super gott..

Nu sover alla ungar.. lugnt o skönt här :) Vi ska kika på blåsningen o sen blire en wallander som ingen av oss sett. hör o häpna!!

Imorgon har ja nå skit på arbetsförmedlingen som jag måste gå på, hatar sånt skit.. Måste förbi miroi o få papper påskrivna... sen äre väl inte mycket mer som händer...


Nu ska jag ta mig en dusch... Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0