Lön!!

Yes då va de löningsdag. fruktansvärt skönt måste ja säga... En bra lön va det också, jobbade ju hela påsken så ja fick massa storhelgs ob :)
Har redan börjat shoppa för dom :) Beställde lite kläder till ungarna på hm, alva fick en fiin tröja som hon tjatat om, har kostat 99 kr, men idag när ja logga in så va det halva priset, hur bra som helst!! Leggings fick hon också... anton fick 2 shorts o en tshirt... handlade åt william igår så han blev utan nu ;)

Beställde en film på cdon också, Skuggornas hus. det är en svensk miniserie som gick på 1an för länge sen, 1996 tror ja de va.. har letat efter den som en galning. hitta den förra veckan, så jag har bara väntat på pengar så snart är den min!!

Ska ta o göra mig iordning nu tänkte... packa alla ungarnas saker som dom ska ha med till mamma sin... sen förbi henne o lämna de, o det är inte lite grejjer... Antons vagn o cykel. hjälmar. skor. ryggsäckar, barnbilstol...
Lyckas alltid glömma något... sen ska bilen tankas o jag åker mot stan!!

Det blir jobb ikväll, men bara 17-21 så det går fort... imorgon jobbar ja 7-16 sen har vi ledig helg jag o min älskling!! Guuud så sköönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0