Glest igen..

Jaa det går många dagar mellan inläggen.. så vad har hänt i veckan? Vet inte om ja skrev att ja fått jobb, 75% i hemtjänsten, va väl inte det jag hade hoppats på dirket, vill ju hellre jobba inne i hus men men... Ska ha min basstation i Valbo iaf, hade intro där onsdag och torsdag. gick helt ok, va bra personal också... MEN hur stort är inte området då? Överhärde, ytterhärde, mackmyra... bort vid ove jansson... o sen typ vid valbo kyrka. tror ni man blir vilsen? Tackar min kära helt underbara Iphone 4 för att den har gps!! Hur lätt som helst då ju.. Fick ungarna idag... så då blir bara mys framför idol ikväll.. ska iväg o handla lite imorgon, måste hitta ett par riktigt bra sköna varma kängor som ja kan jobba, fryser ju fötterna av mig annars.. jobbar mån, tis och onsd 7-14 alla dagar... får se vart man blir bokad... inge vidare o inte veta.. men skönt o veta att ja får en lön och semesterdagar iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0