Fredag

Yes då va det fredag... är lite halvförkyld kan man säga.. lite täppt i näsan o så där.. men ikväll ska vi ut o käka iaf med lite folk från jobbet, blir trevligt det!! Vet dock inte va ja ska ha på mig, så är det ju jämt :) Men inge nya inköp, ska ju ändå bara ut o käka.. kommer nog komma hem i skaplig tid tror jaa.. Jag o Johan ska till Uppsala imorgon.. måste till ikea.. vi har ganska mycket grejer i Hemnes serien, o jag har blivit kär i ett skoskåp som vi ska ha i hallen, MEN tror ni det finns i gävla? Nää så då får vi vackert åka dit ist, trevligt med en liten tripp iaf!! Elton ligger o grisar o sover bredvid mig i soffan, tröttare hund får man leta efter.. men vi har ju haft ungarna en vecka nu o då är det full rulle hela tiden, så veckan vi är barnledig tar han igen tiden o sover rätt mycket :) Snart ska vi flytta också.. faan va underbart.. kommer få nycklarna i julveckan, så det blir ingen lugn o skön jul. Men åhh va ja längtar!! Ska ta o damsuga o göra lite fint här nu... Ha en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0